Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2023 07:50 - ИЗЧИСТВАНЕ НА ПРОКЛЯТИЯ
Автор: maryaveli Категория: Други   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2023 05:45


                      МОЛИТВА при ненавист
             (ако някой ви ненавижда, помолете се)
    
Отче наш! В името на Иисуса Христа Те моля: отдели мене от всички проклятия и всички атаки от духовния свят и те моля за специална защита против ненавистта. Благодаря на Тебе, скъпи Отче и Господ мой.

                  МОЛИТВА ПРОТИВ ПРОКЛЯТИЯ
    
Господи Иисусе Христе, Сине Божий. Имай милост и ме спаси от всичките проклятия, които са били изпратени, по твоето усмотрение и видение. Проклятие на рода ми и от зли хора от проклятието на брат или сестра, проклятието на сватове, изпратени от магьосник или от катрана на злодея. Отрини тези скърби и всички проклятия от мен изчисти, идващи от зли заклятия. Да бъде Твоята воля. Амин.
    
„Нека да изгорят моите грехове! Дай им, Господи, мир! Благодаря ти, Господи!“
    
Отче наш! В името на ИИсус Христос дошлият в плът, Моля Тебе за прошка за всичките грехове, които съм извършил/а в този живот. Прости ми и за греховете които аз не знам. Прости ми за греховете на неподчинение на Теб, скъпи ми Господи. Моля ти се, Господи, отдели мен от всеки грях чрез чудната кръв на ИИсус Христос и изтрий всички проклятия, които са дошли в живота ми чрез тези грехове.
     В името на Небесния Татко (Отца), на Божия Син ИИсус Помазаника и със силата, любовта, и огъня на Светия Дух, прекъсвам и връзвам всяко демонично вмешателство в моя живот! Затварям вратата за сатана, неговите демони и служители!
     Моля след като бъда очистен/а и освободен/а, да бъда изпълнен/а със Светия Дух. Амин.
     Слава на Всемогъщия Бог, сега, всякога и за вечни времена! Амин!

                  МОЛИТВИ ЗА ВСИЧКИ ХОРА НА ЗЕМЯТА И ЗА СЕМЕЙСТВОТО
     Нека възтържествуват всички светли сили на Земята и Небето и да се разсеят и разпръснат всички зли сили на тъмнината с Твоята Сила, Господи!
     Сега и всякога нека моите мисли, думи и дела са изпълнени с Божествена светлина и всякога да носят на мене и хората по целия свят радост, щастие, здраве, любов, мир, мъдрост, преуспяване!
     
Подай, Господи и нека Божествената Светлина сега и всякога изпълва мене, цялото ми семейство, целият ми род по майчина и бащина линия и всичките ми роднини, и всички хора от нашата страна БЪЛГАРИЯ, и всички хора на цялата земя!

                                 ИЗЧИСТВАНЕ НА ПРОКЛЯТИЯ
     Призовавам Могъщото Аз Съм Присъствие, свързвам се с моя Висш Духовен Аз и с помощта на моите Духовни Водачи прекъсвам за вечността всички енергийни връзки и въздействия, отправени към мен под формата на проклинане и проклятие.
     Освободеното пространство запълвам с Божествената бяла светлина.
                                    Чете се 40 дни сутрин и вечер.



Тагове:   молитва,   изчистване,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: maryaveli
Категория: Други
Прочетен: 34827
Постинги: 28
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив